- עיצוב אלגנטי מאופק
- מנוע קטן אבל יעיל
- הנאת נהיגה
עיצוב ותדמית: |
|
||
לא קל להיות מכונית מנהלים בימינו. הלקוחות נוטשים לטובת סמל הסטטוס החדש - הג'יפון. במסגרת מתיחת הפנים של שנת 2015 קיבלה המכונית חזית חדשה לגמרי עם גריל מלבני משהו בעל גימור סטייל כרום. הפנסים, מכסה המנוע והפגושים הקדמיים הוחלפו אף הם למען תוצאה אגרסיבית ועמוקה יותר במראה.
|
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
תא הנוסעים עודכן קלות, וכעת יש קצת יותר גימור פסנתר שחור באזורים נבחרים. עם זאת רמת האבזור בגרסת הבסיס (אקסס), מעט דלה מדיי, ובעיקר חסרות מערכות התראה חכמות בסעיף הבטיחות. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע 1.6 ליטר בנזין - נשמע 'קטן' על מכונית מנהלים, אלא שמגדש טורבו מסדר מומנט יפה והביצועים בפועל הם טובים מאוד. במסגרת מתיחת הפנים של 2015, שודרג המנוע לכדי 165 כ"ס במקום 156 כ"ס בדגם הקודם. כמו כן פליטת המזהמים הופחתה, והמנוע עומד כעת בתקני יורו 6 המחמירים. גם צריכת הדלק סבירה. תצרוכת הדלק עפ"י היצרן שופרה אף היא לכדי 17.2 ק"מ לליטר במסלול משולב. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מכונית סולידית, הדוקה, שמרנית, איכותית. אם זה מה שאתם מחפשים - פיז'ו 508 היא תמורה טובה לכסף שלכם. |
מדובר במתיחת פנים לדגם של השנים 2011-2015
אם צריך לצמצם את 508 למלה אחת ויחידה, המלה הזאת תהיה 'הדוקה'. פז'ו 508 היא מכונית הדוקה. התנהגות הכביש מגובשת, מדויקת והדוקה. גימור הפנים איכותי והדוק. פעולת המתלים מלוטשת, מרוסנת והדוקה. ושיהיה ברור: אני אוהב מכוניות הדוקות
שם גרסה: | 508 אקסס |
מחיר: | 168,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 4 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,598 סמ"ק |
הספק מירבי: | 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.4 קג"מ ב- 1,400 סל"ד |
מהירות מירבית: | 210 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 17.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 483.0 ס"מ |
רוחב: | 185.3 ס"מ |
גובה: | 145.6 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 281.7 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,410 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/60/16 |
נפח תא מטען: | 515 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,244 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה בגודל 7 אינץ', מערכת ניווט, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, בלוטות' בטיחות: בקרת שיוט עם מגביל מהירות, בקרת משיכה, חיישני חניה אחוריים, בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג מאחור, גלגל הגה ידית הילוכים ובלם יד מצופים עור מחוץ לרכב: תאורת יום LED, מראות צד עם הפשרת אדים, חישוקים קלים 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"פיז’ו 508 (שנים 2015-2018)"