קאדילק CTS קופה - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"הרבה פוזה לשקל"

יואב קווה יואב קווה
 
קאדילק CTS קופה,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • הופעה
  • מנוע
  • התנהגות כביש
  • מושבים
חסרונות
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
קאדילק CTS קופה
 
 

קאדילק CTS קופה - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starhalf star

CTS קופה נראית פיצוץ: קווים זוויתיים, חדים, פוצעים. עמידה מוכנה לקרב. אחוריים חלקים, עם פנסי לד אנכיים וזוג אגזוזים צמודים במרכז, שמשום מה מזכירים לי אופנוע (או יונדאי ולוסטר). אפשר לאהוב אותה. אפשר לשנוא אותה. אי אפשר להתעלם ממנה. ל-CTS קופה יש הרבה יותר אימפקט על הכביש מאשר לב.מ.וו סדרה 3 קופה, לאודי A5 ולאינפיניטי G קופה גם יחד.

נוחות ואבזור:

one starone starone starzero starzero star

נוחות הנסיעה סבירה, אבל כיול המתלים לא מבריק. בכביש משובש, במהירות גבוהה, בולמי הזעזועים - אלה שאחראים לריסון הקפיצים - פועלים חד, קצר ומהר מדי. זה ניסיון זול לחקות כיול אירופי. המושב הקדמי בקאדי קופה לא מוצלח במיוחד: רחב מדי ולא נותן תמיכה צדית. המושב האחורי יכול להכיל שני מבוגרים. הוא מרווח לברכיים, אבל קצת פחות לראש - השמשה מתחילה בדיוק מעל הקרקפת. תא המטען מרווח מאוד.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

3.6 ליטרים, 304 כ"ס. בקאדילק מדברים על 6 שניות ל-100 קמ"ש. נראה לי שהם אופטימיים מאוד. הם גם מדברים על 9 ק"מ לליטר. בפועל המכונית הזאת עושה בקושי 1:6. ועדיין, המנוע הזה כריזמטי מאוד. נוהם, גועש, חזק. אהבתי. מעניין איך גרסת ה-V עם 556 כוחות סוס.

התנהגות כביש:

one starone starone starzero starzero star

עיקול רודף עיקול. CTS קופה עושה את העבודה, אבל בסגנון עמום, עמום מאוד. מה שווים כל הניסויים שלהם בנירבורגרינג, אם כאן בכביש נס הרים היא לא מגיבה באופן נחוש וחד? אולי היא ניצחה שם ב.מ.וו או אינפיניטי בשתיים-שלוש עשיריות השנייה, אבל במשחק המעודן של היזון חוזר מהשלדה היא מפסידה. זה עמום כל כך שאני שוכח בכלל שהמכונית הזאת מצוידת בהנעה אחורית. אבל זה לא הסיפור. מי קונה קאדילק בשביל נס הרים?

תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

CTS קופה היא מכונית לשוחרי רושם. אפשר לקנות אותה בשחור קרח מטאלי, באפור רעם, בוונילה לאטה ובעוד כמה גוונים. במחיר שלה היא מציעה יחס פוזה-מחיר לא רע בכלל.

יואב, מה דעתך על קאדילק CTS קופה ?

במכונית הזאת אין ידית נורמלית לפתיחת הדלת, יש כפתור חשמלי. אתם לוחצים עליו והדלת נפתחת. ומה קורה במקרה של הפסקת חשמל? מה עושים אם מצבר המכונית התרוקן? בקאדילק חשבו על הכל. על רצפת המכונית, צמוד לקורה הימנית, יש ידית. אתם מושכים בה והדלת נפתחת, ככה פשוט, מכנית, בלי חשמל.


קאדילק CTS קופה - מתחרות עיקריות:

ב.מ.וו סדרה 4 קופה
ב.מ.וו סדרה 4 קופה
 
 

קאדילק CTS קופה
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: CTS קופה
שנת מודל: 2014
מס' דלתות: 2
מקומות ישיבה: 2+2

מנוע והילוכים:

הנעה: אחורית
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
מנוע: בנזין, 6 בוכנות
נפח: 3,564 סמ"ק
הספק מירבי: 304 כ"ס ב-6,400 סל"ד
מומנט מירבי: 37.6 קג"מ ב- 3,400 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 241 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 5.8 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 9.1 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 6 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 6
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק: טרם נבחנה במבחן פומבי

מימדים:

אורך: 479 ס"מ
רוחב: 188 ס"מ
גובה: 142 ס"מ
בסיס גלגלים: 288 ס"מ
משקל עצמי: 1,779 ק"ג
מידות צמיגים: ק- 245/35/19 א- 275/0/19

אבזור כלול במחיר הרכב:

חישוקים קלים, חיישני לחץ אויר בצמיגים, מערכת מולטימדיה הכולל מסך מגע עם GPS מובנה ושליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, חיישני חניה עם מצלמת רוורס, בקרת אקלים אלקטרונית, בקרת שיוט, גלגל הגה מצופה עור, התנעה מרחוק, מחשב דרך, חימום ואוורור למושבים קדמיים, ריפוד עור למושבים וכוונון חשמלי עם זיכרונות

.

0 תגובות ל"קאדילק CTS קופה"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*