קאדילק CTS (שנים 2008-2013) - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"לא ברמה של הגרמניות אבל זולה מהן (בשקלול מנוע ואבזור)"

יואב קווה יואב קווה
 
קאדילק CTS (שנים 2008-2013),
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • מנוע חזק 
  • הנעה אחורית
  • קסם אישי
  • צריכת דלק
  • איכות גימור
  • מתחרות גרמניות
חסרונות
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
קאדילאק CTS
 
 

קאדילק CTS (שנים 2008-2013) - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

עיצוב קאדילקי - חד, חלק, מאיים קצת, מרשים הרבה. תדמיתית היא לא מיישרת קו עם ב.מ.וו-מרצדס - אאודי אבל מבחינת נוכחות, אין לה בכלל מה להתבייש.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

תא הנוסעים של CTS הוא מאובזר היטב, מרשים אבל לא בעל האיכות הגבוהה ביותר.  נוחות הנסיעה טובה. שימו לב שהדגם החזק יותר (מנוע 3.6 ליטרים) רוכב על צמיגים בחתך 45 שפוגמים מעט בנוחות הנסיעה.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

בנזין, שישה צילנדרים בנפח 3.0 ליטרים או 3.6 ליטרים. אנחנו מדברים כאן על 270 כ"ס או 300 כ"ס. שניהם חזקים וחלקים. שניהם מציעים ביצועים מצוינים. אז מה לקחת? אפשר בהחלט להסתפק במנוע ה'קטן'. וצריכת דלק? קאדילק CTS 3.0, צריכת דלק אמיתית: 6 ק"מ לליטר.

התנהגות כביש:

one starone starone starone starzero star

במשך הפיתוח נבחנה CTS במסלול המרוצים הידוע נירבורגרינג. ואכן, גם בכבישי הרי יהודה המשובשים והמפותלים לא פחות מהמסלול בהרי האייפל בגרמניה, CTS מתנהגת לעניין. לפעמים אפילו יותר מדי לעניין. קאדילק CTS זורקת זנב, בועטת ומפתיעה. בקרת היציבות האלקטרונית שלה מתערבת בשלב מאוחר יחסית של ההחלקה. התנהגות פרועה שכזאת יכולה לרגש חולי הגה.

תמורה לכסף:

one starone starone starhalf starzero star

זולה יותר מהמתחרות הגרמניות (בוודאי בשקלול של אבזור) אבל מציעה איכות גימור פחות גבוהה. מצד שני יש לה נוכחות של קאדילק. תעשו את החשבון שלכם.

יואב, מה דעתך על קאדילק CTS (שנים 2008-2013) ?

יש אלטרנטיווה. היא אמריקאית. היא זולה כמעט ב-100 אלף שקל וקוראים לה קאדילק CTS. המכונית הזאת תוכננה להתחרות במרצדס, ב-מ-וו ושות' ומצוידת, כמו הגרמניות, בהנעה אחורית


קאדילק CTS (שנים 2008-2013) - מתחרות עיקריות:

מרצדס C63 AMG
מרצדס C63 AMG
מרצדס בנץ E קלאס
מרצדס בנץ E קלאס
לקסוס GS250
לקסוס GS250
קרייזלר 300
קרייזלר 300
ב.מ.וו סדרה 5
ב.מ.וו סדרה 5
 
 

קאדילק CTS (שנים 2008-2013)
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 3.6 בנזין
שנת מודל: 2014
מס' דלתות: 4
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: אחורית
תיבת הילוכים: אוטומטית, 6 הילוכים
מנוע: בנזין, 6 בוכנות
נפח: 3,564 סמ"ק
הספק מירבי: 311 כ"ס ב-6,300 סל"ד
מומנט מירבי: 38.1 קג"מ ב- 5,200 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 241 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 6.3 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 7.5 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 6
בקרת יציבות אלקטרונית: יש

מימדים:

אורך: 486 ס"מ
רוחב: 184 ס"מ
גובה: 147 ס"מ
בסיס גלגלים: 288 ס"מ
משקל עצמי: 1,798 ק"ג
מידות צמיגים: 235/50/18
נפח תא מטען: 385 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

חישוקים קלים, מערכת בקרת אקלים, מושבי עור מתכווננים עם זכרונות, מערכת קול, גג שמש

.

0 תגובות ל"קאדילק CTS (שנים 2008-2013)"

             
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*