- עיצוב
- אבזור
עיצוב ותדמית: |
|
||
מתיחת הפנים לא שינתה הרבה. המראה נותר חד וזוויתי כשמתיחת הפנים בעיקר נוגעת לחרטום שמציג קווי רוחב מקוטעים בסגנון תלת-ממדי. התוצאה מלוטשת ונאה הרבה יותר. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרחב הפנים נדיב מאוד ותא המטען פשוט ענק, בין היתר כי הוא מבוסס על פלטפורמת (C1XX) שמשרתת בין היתר את שברולט טרוורס, שברולט בלייזר ואת קאדילק XT6. אותה פלטפורמה בגרסתה הקצרה, משמשת את קאדילק XT4. כמו בעבר יש שתי רמות אבזור, עשירות מבעבר, כשבהתאם למדיניות המותג העולמית, מציגות שמות חדשים: 'פרמיום לקשרי' ו'ספורט'. כעת הן מוסיפות לאבזור את הדור החדש של מערך המולטימדיה עם מתגים חדשים, תמיכה בצימוד שני מכשירים סלולריים בו זמנית, מצלמת 360 מעלות, מסך מידע 8 אינץ' בלוח המחוונים, תצוגה עילית ועוד. בתחום הבטיחות נוספה ברמת הגימור הבסיסית בקרת שיוט אדפטיבית, ובשתי הרמות התרעה על הולכי רגל בנסיעה לאחור. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר, 310 כ"ס, ממשיך לשרת את הדגם כשכעת הוא משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית במקום 8. ברמת הגימור 'פרימיום לקשרי' ההנעה קדמית וברמת 'ספורט' כפולה. במרץ 2020 נוספה גרסת טורבו-בנזין 2.0 ליטרים, עם אפשרות לניתוק שני צילינדרים (מתוך ארבעה), 237 כ"ס והנעה קדמית. גם כאן נמצא תיבת 9 הילוכים. זו אותה יחידת כוח שנמצא בקאדילק XT4 ובשברולט בלייזר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מנוע ה-2.0 ליטר טורבו מציעה הנעה קדמית בלבד. מנוע ה-V6 ברמת הגימור 'ספורט' מציעה הנעה כפולה. זה יאפשר להגיע רחוק יותר בשטח, אבל זה לא ממש הייעוד של הדגם. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
כמו קודמיו לתפקיד, יש כאן דיל מעניין שמורכב מעיצוב, מרחב, אבזור ויחידות כוח חזקות במחיר נמוך משמעותית משל המתחרים כמו ב.מ.וו X3, אודי Q5, לקסוס RX ואחרים. התמורה מצוינת. |
היה ברור ש-XT5 יהפוך לרב המכר של קאדילק ולא רק בישראל. יש לו את כל הקלפים: תצורת קרוסאובר, עיצוב נועז, טונות של אבזור ומנוע בריון. הדגם שכאן הוא מתיחת הפנים לקרוסאובר שלישראל הגיע בינואר 2020.
שם גרסה: | 2.0 ל' טורבו, פרימיום לקצ'רי |
מחיר: | 329,990 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 9 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,998 סמ"ק |
הספק מירבי: | 237 כ"ס ב-5,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 37.3 קג"מ ב- 1,500-4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | - קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | - שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | - ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | - ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 481.6 ס"מ |
רוחב: | 190.2 ס"מ |
גובה: | 167.9 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 285.8 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,841 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/65/18 |
נפח תא מטען: | 850 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,784 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית של קאדילאק ('CUE') עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', מערכת שמע משודרגת של BOSE עם 14 רמקולים, עם נטרול רעשי רקע, Apple Carplay, AndroidAuto, אפשרות צימוד של 2 מכשירי סלולר במקביל, צימוד NFC, פיקוד קולי, דיבורית בלוטות', 2 חיבורי USB מלפנים (מתוכם אחד מסוג USBc), 2 חיבורי USB מאחור (מתוכם אחד מסוג USBc) ו-AUX ושליטה מגלגל ההגה. בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר לאחור, טעינה אלחוטית לסלולר, מושבי עור, כיוונון חשמלי למושבים קדמים, 2 זיכרונות לכיוון מושב הנהג כולל מראות וגלגל ההגה, חימום ואיוורור למושבים קדמיים, חימום למושבים אחוריים, גלגל הגה מצופה עור מחומם ומתכוונן חשמלית, מפתח חכם לכניסה והתנעה, העברת הילוכים מגלגל ההגה, תאורת אווירה, חיישני תאורה וגשם. בטיחות: בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל וגם ברוורס), התרעה על סטייה מנתיב, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, תאורה אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: חלון שמש פנוראמי, פנסי לד קדמיים, תאורה עוקבת פניה, מראות מתקפלות חשמלית ומחוממות, שמשות אחוריות כהות, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען כולל באמצעות תנועת רגל, ספוילר אחורי, מסילות גג, חיישני חנייה היקפיים, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"קאדילק XT5"