קיה נירו - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"חסכונית, בטוחה, עוד להיט"

יואב קווה יואב קווה
 
קיה נירו,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • חיסכון בדלק
  • בטיחות
  • מחיר
  • תא נוסעים פשוט
  • לא באמת SUV
  • באותו מחיר יש ספורטאז'
חסרונות
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
 
 

קיה נירו - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starhalf starzero star

עיקרי השנוי במסגרת מתיחת הפנים, נוגעים לחזית ולאחוריים. ההבדלים לא גדולים. התדמית מצוינת.

נוחות ואבזור:

one starone starone starhalf starzero star

גם תא הנוסעים מציג ריענון קל לעיצוב כשהשנוי הבולט ביותר הוא מערך מולטימדיה מקורי חדש, עם מסך 8 אינץ' (7 בעבר).

בנוסף מערך הבטיחות שודרג. בקרת השיוט האדפטיבית כוללת כעת גם עצירה מלאה, וגם תחילת תנועה מחדש. ובקרת שמירת הנתיב שופרה וכעת תזהה רכב מלפנים ותעקוב אחריו במרכז הנתיב.

גרסת ה-PHEV מציעה את אותם ממדים בתא הנוסעים ומגיעה כעת בשתי רמות גימור (אחת לפני מתיחת הפנים) המקבילות לנירו ההיברידית. כדי להפוך את הגרסה לתחרותית יותר, ירדו שתי פרטי אבזור שהיו לפני מתיחת הפנים רק בגרסת הפלאג אין: חלון גג וטעינה אלחוטית לסלולר.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starhalf starzero star

אין חדש בתחום ועדיין נמצא שילוב דומה לזה שיש ביונדאי איוניק עם מנוע בנזין וחשמלי שיחדיו מפיקים 141 כ"ס.

גם נירו הנטען משקע ממשיך עם אותה יחידת כוח שהיתה בעבר, כך שאין שינוי בביצועים או בטווח הנסיעה החשמלי.

העדכון המכאני היחידי נוגע לשיפור הבלמים האחוריים והוא קיים גם בנירו ההיברידי וגם בנירו PHEV.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

מתיחת פנים נועדה לרענן את הדגם וליישר קו מול המתחרים שהולכים ופותחים פערים מבחינת אבזור, בטיחות ושימושיות.

גרסת ה-PHEV לאחר מתיחת הפנים הוזלה משמעותית (גם בזכות ויתור קל באבזור) וגם מוצעת ברמת גימור נוספת וזולה יותר. כעת פער המחיר בינה לנירו ההיברידי כבר מצומצם יותר והתמורה טובה למי שבעיקר נוסע מרחקים קצרים (פחות מ-50 ק"מ ביום), וסבירה למי שנוסע יותר.

יואב, מה דעתך על קיה נירו ?

נירו, שהגיע באוגוסט 2018 לאחר מתיחת הפנים, לא השתנה מהותית. מעט קוסמטיקה, יותר חומרי בידוד, שידרוג למערכות הבטיחות, עוד תוספות אבזור וזהו. אין חדש בתחום יחידת הכוח, צריכת הדלק או נוחות הנסיעה.

גם גרסת הפלאג אין (PHEV) שהצטרפה במאי 2020, מציעה שינוי קוסמטי בלבד ללא שינוי ביחידת הכוח או טווח הנסיעה על חשמל.


קיה נירו - מתחרות עיקריות:

קיה סלטוס. צלם: רונן טופלברג
קיה סלטוס. צלם: רונן טופלברג
פורד פוקוס אקטיב טורר
פורד פוקוס אקטיב טורר
פורד פוקוס
פורד פוקוס
פורד פוקוס ST-ליין
פורד פוקוס ST-ליין
סקודה קאמיק
סקודה קאמיק
טויוטה פריוס פלאג אין
טויוטה פריוס פלאג אין
קיה אקסיד
קיה אקסיד
יונדאי איוניק
יונדאי איוניק
MG ZS EV
MG ZS EV
מאזדה 3
מאזדה 3
מאזדה 3
מאזדה 3
ניסאן ליף
ניסאן ליף
סקודה קארוק
סקודה קארוק
טויוטה פריוס
טויוטה פריוס
סיטראון C4 ספייסטורר
סיטראון C4 ספייסטורר
קיה ספורטאז'
קיה ספורטאז'
טויוטה ראב 4
טויוטה ראב 4
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
חוות דעת - ניסאן קשקאי
חוות דעת - ניסאן קשקאי
טויוטה C-HR צריכת דלק
טויוטה C-HR צריכת דלק
 
 

קיה נירו
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.6 ל' היברידי, אוטו', EX
מחיר: 144,900 שקל
שנת מודל: 2019
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים
מנוע: היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות
נפח: 1,580 סמ"ק
הספק מירבי: 105 כ"ס ב-5,700 סל"ד
מומנט מירבי: 27.0 קג"מ ב- 1,000-2,400 סל"ד
הספק משולב: 141 כ"ס

מנועים חשמליים:

הספק הנעה חשמלית קדמית: 43.5 כ"ס
מומנט הנעה חשמלית קדמית: 17.3 קג"מ

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 162 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 11.5 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 21.2 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 17 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 435.5 ס"מ
רוחב: 180.5 ס"מ
גובה: 154.5 ס"מ
בסיס גלגלים: 270.0 ס"מ
משקל עצמי: 1,425 ק"ג
מידות צמיגים: 205/60/16
נפח תא מטען: 401 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מערכת שמע: מערכת שמע מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' וזיכרון מובנה לרצועות שמע, שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס.

בתוך הרכב: מחשב דרך, בורר מצבי נהיגה (חסכון וספורט), בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר לאחור, מפתח חכם לכניסה והתנעה, ריפודי משולב עור-בד, הגה וידית הילוכים מצופי עור, חיישני אורות וגשם.

בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימת אוטונומית בחירום, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת ליצירת צליל מנוע מלאכותי.

מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, תאורת LED אחורית, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, מסילות בגג, חישוקים קלים.

.

0 תגובות ל"קיה נירו"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*