קיה נירו - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"חסכונית, בטוחה, עוד להיט"

יואב קווה יואב קווה
 
קיה נירו,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות

+ חיסכון בדלק
+ בטיחות
+ מחיר

- תא נוסעים פשוט
- לא באמת SUV
- באותו מחיר יש ספורטאז'

חסרונות
חוות דעת קיה נירו
חוות דעת קיה נירו
חוות דעת קיה נירו חוות דעת
חוות דעת קיה נירו חוות דעת
מבחן דרכים קיה נירו
מבחן דרכים קיה נירו
קיה נירו מבחן דרכים
קיה נירו מבחן דרכים
קיה נירו רכב חדש
קיה נירו רכב חדש
קיה נירו 2016 חוות דעת
קיה נירו 2016 חוות דעת
חוות דעת קיה נירו 2016
חוות דעת קיה נירו 2016
קיה נירו רכב חדש
קיה נירו רכב חדש
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
קיה נירו
 
 

קיה נירו - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

קיה עשו כל מאמץ לשוות לנירו מראה של רכב פנאי קומפקטי, או בשפת העם "ג'יפון". אבל בפועל נירו הוא לא יותר מהאצב'ק מוגבה. העיצוב קצת אנמי ואינו בולט בהשוואה לקיה ספורטאז'.
תא הנוסעים פונקציונלי ופשוט ועם הרבה פלסטיקה שחורה. התוצאה רצינית וחסרת שיק.
התדמית של קיה בשוק הרכב הישראלי היא מצוינת ובצדק.

נוחות ואבזור:

one starone starone starone starzero star

בסיס הגלגלים של נירו משתרע על 270 ס"מ, גדול משל הספורטאז' בשלושה ס"מ – מה שמאפשר מרווח רגליים מצוין ליושבים מאחור. המושב האחורי יכול לאכלס בנדיבות שני מבוגרים וילד צנום. תא המטען מציע נפח של 400 ליטר.
חומרי הדיפון ברובם איכותיים ונעימים למגע ואיכות ההרכבה היא ללא דופי. לנירו אין מערכת המולטימדיה -במקומה הוא משווק עם מסך קטן של 5 אינץ', פשוט וחד גוני. בתוך לוח המחוונים תמצאו מד אנרגיה של הסוללה במקום מד סל"ד. אין תצוגה לפעולת המערכת ההיברידית כמו בטויוטה פריוס. המושבים נוחים ומציעים תמיכה טובה לגב התחתון ותמיכה סבירה לצדדים.

בתחום האבזור הבטיחותי, לעומת זאת, מציע נירו סטנדרט גבוה: בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אקטיבית שמתאימה באופן אוטומטי את המהירות של הנירו כדי לשמור על מרחק בטוח מכלי הרכב שנעים מלפנים. הדובדבן שבקצפת היא מערכת סיוע לשמירה על נתיב, שמתערבת לנהג בהיגוי בעת סטייה מנתיב.
נירו מצויד במתלים מעט נוקשים אבל נוחות הנסיעה טובה, גם בכבישים משובשים. בידוד הרעשים לא מצטיין ורעשי הרוח והצמיגים חדרו אל תא הנוסעים.

במהלך 2018 שופר האבזור ומסך המולטימדיה גדל ל-7 אינץ'

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starhalf starzero star

יונדאי איוניק ונירו חולקים מרכיבים רבים ובהם גם יחידת ההנעה. לשניים מנוע 1.6 ליטר + זוג מנועים חשמליים שמספקים יחדיו 146 כ"ס ו-29.9 קג"מ. הכוח מועבר דרך תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד לגלגלים הקדמיים שבהמשך צפוי דגם עם הנעה כפולה. תצרוכת הדלק הממוצעת על פי נתוני מעבדה עומדת על 21.2 ק"מ לליטר.  במבחן הושגה צריכה של 17 ק"מ לליטר. פחות מרשים מהצהרות היצרן והיבואן אבל בהחלט חסכוני מאוד בהשוואה לספורטאז'.

מיקום המצברים מתחת לספסל האחורי מייצר לפי קיה חלוקת משקל טובה, ואמור לתרום להתנהגות כביש טובה ביחס לרכבי פנאי קומפקטיים רבים אחרים. מערכת הבלימה אינה נשכנית מספיק בגלל המערכות אוגרות האנרגיה.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

לזכות קיה נירו עומדת מערכת היברידית טובה וחסכונית בדלק, תא נוסעים מרווח,מערכות בטיחות מתקדמות ומותג חזק. מחירו דומה למחיר של ספורטאז' 1.6 ליטר – הלהיט של קיה, ולמעשה מדגמי הרכב הנמכרים ביותר בישראל.

באוגוסט 2018 בוצעה הארכה גורפת לתקופת האחריות, כולל לדגמים שכבר נמכרו. במקום אחריות ל-3 שנים, יש 2 שנים מלאות וללא הגבלת ק"מ, ועוד 3 שנים או 100,000 ק"מ.

יואב, מה דעתך על קיה נירו ?

קיה נירו הוא הדגם הראשון של קיה שמבוסס על פלטפורמה היברידית ייעודית של קונצרן יונדאי-קיה. וכדאי לא למתן את התחרות בין שתי היצרניות, יונדאי בחרה בתצורה משפחתית עם דגם שנקרא איוניק ואילו קיה בתצורת קרוסאובר עבור נירו.


קיה נירו - מתחרות עיקריות:

יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
Skoda-Karoq-2018-1024-01
Skoda-Karoq-2018-1024-01
יונדאי טוסון
יונדאי טוסון
פיאט טיפו האצ'בק
פיאט טיפו האצ'בק
מאזדה CX-5
מאזדה CX-5
שברולט אקווינוקס
שברולט אקווינוקס
ניסאן קשקאי - חוות דעת
ניסאן קשקאי - חוות דעת
טויוטה C-HR צריכת דלק
טויוטה C-HR צריכת דלק
priusMain
priusMain
טויוטה ראב 4
טויוטה ראב 4
קיה ספורטאז'
קיה ספורטאז'
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
טויוטה פריוס
טויוטה פריוס
 
 

קיה נירו
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.6 ל' היברידי, אוטו', EX
מחיר: 142,900 שקל
שנת מודל: 2018
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוט'-רובוטי מצמד כפול, 6 הילוכים
מנוע: היברידי - בנזין + חשמל, 4 בוכנות
נפח: 1,580 סמ"ק
הספק מירבי: 104 כ"ס ב-5,700 סל"ד
מומנט מירבי: 14.7 קג"מ ב- 4,000 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 162 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 11.5 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 26 ק"מ לליטר
צריכת דלק - אמיתית: 17 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 7
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 435.5 ס"מ
רוחב: 180.5 ס"מ
גובה: 153.5 ס"מ
בסיס גלגלים: 270.0 ס"מ
משקל עצמי: 1,425 ק"ג
מידות צמיגים: 205/60/16
נפח תא מטען: 427 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מערכת שמע: מערכת שמע מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' וזיכרון מובנה לרצועות שמע, שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו- AUX,  דיבורית בלוטות, מצלמת רוורס.

בתוך הרכב: מחשב דרך, בורר מצבי נהיגה (חסכון וספורט), בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר לאחור, מפתח חכם לכניסה והתנעה, ריפודי עור-בד משולבים, הגה וידית הילוכים מצופי עור, חיישני אורות וגשם, כיוון גובה מושב נהג ונוסע

בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימת אוטונומית בחירום, התרעה ותיקון סטייה מהנתיב, בקרת שיוט אקטיבית, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת ליצירת צליל מנוע מלאכותי (בעת נסיעה על חשמל).

מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, תאורת LED אחורית, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, מסילות בגג, חישוקים קלים.

.

0 תגובות ל"קיה נירו"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

שם*

אימייל*

טלפון*