- איכותי, נוח
- חזק, מרווח
- מושבים נעים בנפרד על מסילה
עיצוב ותדמית: |
|
||
במסגרת מתיחת הפנים עודכן החרטום שהפך כעת לדומיננטי יותר ובהתאם לקו הדגמים העדכני של קיה. זה לא שינה בהרבה את המראה הכללי של הדור השלישי שהוצג ב-2014, העיצוב נאה, אך ללא אמירה כלשהי. הרושם סביבו נוצר בעיקר גודלו. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
סורנטו מבוסס על מכלולי יונדאי סנטה פה, אולם הוא גדול משמעותית. מתיחת הפנים עדכנה גם את תא הנוסעים אך ההבדלים לא דרמתיים. הבשורה האמיתית היא שידרוג מערכות הבטיחות כשכבר בבסיס נמצא בלימה אוטונומית, שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על ערנות נהג. ברמת גימור 'פרימיום' (הבכירה, שלה גם הנעה כפולה) נמצא התרעה על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור ותאורת לד מלאה ואדפטיבית (כלומר מעבר אוטומטי בין אור גבוה לנמוך). המרווח בחלל התא מצוין ואפילו יש מקום סביר בשורה השלישית. רק צריך לזכור שבתפוסה מלאה תא המטען שנותר מצומצם מאוד. גם לאחר מתיחת הפנים שווק הדגם בשלוש רמות גימור. ביוני 2019 הופסק שיווק רמת הגימור EX (שהיתה הממולצת יותר) ובמקומה הוצעה רמת GT ליין בעלת סממני עיצוב ספורטיביים כמו מדרגות צד מיוחדות, פנסי ערפל לד בעיצוב רבוע, חישוקי 19 אינץ' וקאליפרים אדומים. בתא הנוסעים נמצא בנוסף לריפוד עור עם תפרים אדומים, תוספות אבזור כמו תפעול חשמלי למושבים הקדמיים ופקדי הילוכים מאחורי ההגה וחיישן התרעה על שכחת ילדים במכונית סגורה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
גם סעיף זה מציג שינוי בשל מתיחת הפנים. גרסת הבסיס לא השתנתה: בנזין 2.4 ליטר (188 כ"ס), תיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית בלבד. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר (200 כ"ס) נותר גם הוא כבעבר וגם ההנעה הכפולה הקבועה נותרה כשהיתה, אלא שכעת הוא משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה במקום 6 בעבר. המשמעות היא ביצועים זריזים יותר וצריכת דלק משופרת. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
שטח רך בלבד. אל תצפו ליותר מזה |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הוא גדול, איכותי, נוח לנסיעה ומציעה מקום ל-7 נוסעים. מחיר גרסת הבסיס בלבד התייקר במעט לאחר מתיחת הפנים, אבל התמורה נותרה טובה. |
בנובמבר 2017 הגיע לישראל דגם לאחר מתיחת פנים שעיקרה: עדכון יחידות כוח, ותוספת אבזור בטיחות מתקדם.
שם גרסה: | 2.4 ל', GT-ליין |
מחיר: | 224,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 7 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 2,359 סמ"ק |
הספק מירבי: | 188 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 24.6 קג"מ ב- 4,000 סל"ד |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 11.4 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 480.0 ס"מ |
רוחב: | 189.0 ס"מ |
גובה: | 169.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 278.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,804 ק"ג |
מידות צמיגים: | 235/60/18 |
נפח תא מטען: | 320 ליטרים, בקיפול מושבים: כאשר שורה 2 מקופלת : 1,077 ליטרים, כאשר שורות 2+3 מקופלות 2,066 ליטרים. ליטרים |
מערכת שמע: מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ', בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג אוויר לאחור, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, ריפודי עור, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה, הגה וידית הילוכים מצופי עור, חיישני אורות וגשם, כיוון חשמלי למושב הנהג. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית, בלימה אוטונומית בחירום, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי, בקרת שיוט אקטיבית, התרעה על רכב בשטח "מת", התרעה על רכב חוצה מאחור, התרעת ערנות, תאורה אדפטיבית, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, בקרת יציבות לנגרר, מערכת למניעת התהפכות, התרעה על שכחת ילדים במכונית סגורה. מחוץ לרכב: חלון גג פנורמי עם חלק קדמי נפתח, פנסי ערפל, תאורת יום לד, מראות מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, מסילות גג, מדרגות צד מיוחדות, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"קיה סורנטו"