- אבזור (ברמת EX)
- מחיר
עיצוב ותדמית: |
|
||
להבדיל מאקסיד ה"נמוך" והמחודד, סלטוס רבוע וזקוף. משלמים את התמונה עיטורי כרום, פסי גגון ופלסטיק דמוי מגן גחון. התדמית של קיה בישראל, מצוינת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הוא חולק פלטפורמה עם קיה אקסיד והממדים דומים: בסיס הגלגלים זהה (263 ס"מ), האורך והגובה קטנים ב-2 ס"מ, ל-437 ו-180 ס"מ. רק הגובה שונה משמעותית ליצירת פרופורציות אחרות. יש שתי רמות גימור, 'אורבן' שכוללת מולטימדיה 8 אינץ' בעברית, WAZE מובנה, חימום מושבים קדמיים, צביעה דו-גוונית ועוד. רמת גימור 'EX' משדרגת את המולטימדיה למסך 10.25 אינץ', ומוסיפה מפתח חכם כולל הנעה מרחוק, בקרת אקלים, יציאות מיזוג למושב האחורי, ועוד נגיעות קוסמטיות. שתיהן מציעות את אותן מערכות בטיחות מתקדמות. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
סלטוס מוצע בישראל רק עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטר, 149 כ"ס, בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה, וההנעה קדמית. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
ממש לא. הגובה וה"כאילו" מיגונים הם רק להעצמת ההופעה על המדרכה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ברמת גימור EX האבזור מכובד, והתמורה טובה מאוד. |
ישראל היא המדינה היחידה בעולם בה ישווקו גם קיה אקסיד, וגם קיה סלטוס (שהגיע באוגוסט 2020) – שני דגמים שמשחקים על אותה משבצת. במקור קיה ייעדה את אקסיד לאירופה ולשווקים אחרים שדורשים דגם מתוחכם עיצובית, ואילו סלטוס לשווקים שמעדיפים מראה פנאי מוגבה ופחות ספורטיבי.
שם גרסה: | 2.0 ל' אוטו, EX |
מחיר: | 140,900 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,999 סמ"ק |
הספק מירבי: | 149 כ"ס ב-6,200 סל"ד |
מומנט מירבי: | 18.3 קג"מ ב- 4,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 190 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.6 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.1 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: | טרם נבחנה במבחן פומבי |
אורך: | 437.0 ס"מ |
רוחב: | 180.0 ס"מ |
גובה: | 163.0 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 263.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,337 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/55/17 |
נפח תא מטען: | 468 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,428 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 10.25 אינץ', תמיכה בעברית וב-AppleCarplay ו-AndroidAuto, כניסות USB, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס בתוך הרכב: בקרת אקלים עם יציאות מיזוג למושב האחורי, מפתח חכם לכניסה והתנעה, התנעה מרחוק, מושבים קדמיים מחוממים ובשילוב בד ועור, חיישני תאורה, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום בלימה אוטומטית (כולל זיהוי הולכי רגל עד 60 קמ"ש ודו"ג), תיקון סטייה מנתיב, תאורה אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים. כל המערכות פעילות עד המהירות המרבית מחוץ לרכב: תאורת יום לד, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה היקפיים, חלונות כהים מאחור, מסילות גג, ספויילר גג, צביעה דו-גונית, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"קיה סלטוס"