- מרחב
- אבזור מותרות
- אבזור בטיחות
- מחיר
"ימשיך להיות להיט מכירות היסטרי"
עיצוב ותדמית: |
|
||
אחד מנקודות החוזקה של ספורטאז' היוצא היה העיצוב הנאה פרי מכחולו של פיטר שרייר. הדור החדש שומר על קשר ברור עם קודמו, ומציעה את אותם פרופורציות ואותה צלילית. אבל מלפנים ומאחור השינוי בולט כשהחרטום מזכיר את זה של פורשה קאיין. התדמית מצוינת. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
זה קלף חזק נוסף שיש לספורטאז' החדש. הוא מבוסס על פלטפורמה חדשה (שמשותפת ליונדאי טוסון), וגדול מקודמו בכל ממד. הוא ארוך ב-4 ס"מ (לכדי 448 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים גדול ב-3 ס"מ (ל-267 ס"מ). המרחב לנוסעים גדול מאוד וגם נפח תא המטען צמח משמעותית מ-465 ל-503 ליטר. נוחות הנסיעה טובה מבעבר, אבל רק סבירה סה"כ. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנועי הבסיס לא השתנו מהדור הקודם וכוללים בנזין 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר, בשילוב לתיבה אוטומטית "רגילה" עם שישה הילוכים. שניהם עודכנו לעמוד בתקני יורו 6 ולכן חסכוניים במעט ומציעים הספק מעט נמוך יותר (132 ו-155 כ"ס כעת לעומת 135 ו-163 כ"ס בעבר). הם לא חזקים במיוחד ומציעים יכולת סבירה ולא יותר. בנוסף יש טורבו-בנזין 1.6 ליטר (177 כ"ס) שיוצע רק בשילוב עם תיבה אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד עם שבעה הילוכים והנעה כפולה. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
רק גרסת הטורבו מוצעת עם הנעה כפולה. אבל גם בגרסה זו קיה ספורטאז' לא אוהב לטייל בשטח. זה בסדר. ממילא רוב הלקוחות לא מתכננים לרדת משבילי כורכר בהן יכולות להתגלגל גם משפחתיות. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
המתלים הנוקשים שפגעו בנוחות מחזירים דיבידנדים באמצעות ריסון טוב. יחד עם זוויות גלגול קטנות וצמיגים שמנים, היכולת הדינמית גבוהה למדי. ההגה מדויק ובעל משקל טוב. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
ספורטאז' עדיין מציע חבילה שוברת שוק. חבילה שמורכבת ממראה אופנתי, ממדים מכובדים, אבזור מותרות רב ואבזור בטיחותי מרשים. |
יבואנית קיה ביצעה מהפכה בשוק עם השקת גרסת 1.6 ליטר של הספורטאז' בשנת 2015. פתאום ניתן היה לקנות רכב פנאי מסוגנן במחיר של משפחתית מאובזרת. אחריו נגררו עם הורדת מחיר גם פיז'ו 3008, יונדאי טוסון החדש וניסאן קשקאי. הדור החדש ממשיך את אותה מתכונת כשגולת הכותרת היא רשימת אבזור ובטיחות שאינה אופיינית לקבוצה.
שם גרסה: | 1.6 ל', אוטומטי, אורבן-טופ |
מחיר: | 142,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,591 סמ"ק |
הספק מירבי: | 132 כ"ס ב-6,300 סל"ד |
מומנט מירבי: | 16.4 קג"מ ב- 4,850 סל"ד |
מהירות מירבית: | 178 קמ"ש |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 13.7 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 448.0 ס"מ |
רוחב: | 185.5 ס"מ |
גובה: | 164.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 267.0 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,480 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/70/16 |
נפח תא מטען: | 466 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,455 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' מבוססת אנדרואיד עם ניווט waze, מצלמת רוורס, שליטה מגלגל ההגה, כניסות USB ו-AUX, בלוטות' בתוך הרכב: בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג מאחור, הגה וידית הילוכים מצופים בעור, חיישני גשם ואורות, תאורות יום (לד), מושב אחורי עם גב הניתן להטיה. בטיחות: בקרת לחץ אויר בצמיגים, בקרת ירידה במדרון, מערכת למניעת התהפכות, עמעום אוטומטי לאור גבוה, התרעת התנגשות, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת בלימת חירום אוטונומית הבולמת עצמאית בעת זיהוי רכב או הולך רגל עד למהירות של 70 קמ"ש. מחוץ לרכב: חלון גג פנורמי שחלקו הקדמי נפתח, מראות מתקפלות חשמלית, חישוקים קלים, חלונות כהים מאחור, פנסי ערפל, ספויילר מובנה, מסילות גג. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"קיה ספורטאז’ (2015-2018)"