- עיצוב
- איכות
- אבזור בטיחות
עיצוב ותדמית: |
|
||
יש לה נוכחות חזקה והיא נראית אגרסיבית וכוחנית, כאילו מאיימת לנשוך מישהו. אהבנו... בפברואר 2020 הצטרפה גרסת 'X-ליין' למבחר בישראל – מעין גרסת פנאי שמאופרת בסממני שטח עם חגורת פלסטיק היקפית בשחור, דמויי מגינים מלפנים ומאחור, שבכה מודגשת ועוד. בשל הפגושים החדשים 'X-ליין' ארוכה ב-7 ס"מ ורחבה ב-3 ס"מ ביחס לשאר גרסאות פיקנטו. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
קיה פיקנטו מציגה תא נוסעים איכותי ומוצק מבעבר, עם תנוחת נהיגה משופרת, ותא מטען גדול משמעותית מבעבר. איכות הנסיעה טובה ביחס לקטגוריה, ומציגה כיול מתלים נוקשה אך סופג. הרכב מרגיש די בוגר ונינוח גם מחוץ לעיר, זולת רעשי כביש מוחשיים מעל 100 קמ"ש. בסעיף האבזור, קיה פיקנטו מוצעת בשתי רמות גימור: LX ו-EX הבכירה יותר. בגרסת הבסיס תקבלו תאורת יום, בלוטות', מושב נהג מתכוונן לגובה ואבזור בטיחות עשיר שכולל: בקרת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית ועוד. רמת הגימור EX, שמוצעת רק עם מנוע ה-1.25 ליטר אוטומטי, מגיעה בנוסף עם חישוקי 15 אינץ' קלים, מערכת מולטימדיה מקורית עם צג מגע בגודל 7 אינץ', תמיכה ב-Apple CarPlay, ציפוי עור להגה וידית ההילוכים, שמשות אחוריות כהות, ועוד. במאי 2018 הצטרפה רמת גימור GT-ליין שמציעה עיצוב מעט ספורטיבית ויורשת את קיה פיקנטו ספורט – גרסת 3 דלתות שהוצעה בדור הקודם וכבר לא מיוצרת. האבזור דומה ל-EX מלבד תוספת חלון גג וקוסמטיקה מעט שונה. גרסת X-ליין שהגיעה בתחילת 2020 מוצעת ברמת גימור אחת דומה ל-GT-ליין אבל ללא חלון גג. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מוצעת עם שני מנועים אטמוספריים לבחירה: 3 צלינדרים בנפח 1.0 ליטרים ו-67 כ"ס או 4 צילינדרים בנפח 1.25 ליטרים ו-84 כ"ס. צריכת הדלק בתנאי מבחן מאומצים עבור גרסת 1.25 ליטר אוטומטית עמדה על כ-14 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
מעבר לשינויים הנדרשים בעיצוב גרסת 'X-ליין', היא גם מוגבהת ב-1.5 ס"מ ביחס לפיקנטו "הרגילה". מרווח הגחון התרומם ל-15.6 ס"מ, אבל זה לא ממש יאפשר לכם יכולת שטח כלשהי. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
פיקנטו מציעה חבילה מגובשת ומלוטשת. גרסת EX עדיפה בגלל האבזור הרב שהיא מציעה. מחירה לא זול במיוחד, ולחלק מהמתחרות יתרונות אבזור, כוח או צריכת דלק, ועדיין פיקנטו מציעה חבילה הומוגנית מצוינת. |
פיקנטו הקודמת הובילה את מכירות הקטגוריה, כך שלזו החדשה נעליים גדולות למלא. במאי 2018 הצטרפה רמת גימור GT-ליין שמציע עיצוב מעט ספורטיבית ויורשת את פיקנטו ספורט – גרסת 3 דלתות שהוצעה בדור הקודם וכבר לא מיוצרת. כדי להמשיך את מומנט מכירות הדגם, וברוח אופנת הקרוסאוברים, הצטרפה גם גרסת 'X-ליין' לדגם. זו מוגבהת במקצת, ומציעה חישוקים גדולים יותר ומראה קרבי. אלינו היא הגיעה בתחילת 2020 לאחר שמנוע ה-1.25 ליטר שולב במכונית והציע אופציה אוטומטית לגרסה.
שם גרסה: | 1.25 ל', אוטו, EX |
מחיר: | 79,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 4 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,248 סמ"ק |
הספק מירבי: | 84 כ"ס ב-6,000 סל"ד |
מומנט מירבי: | 12.3 קג"מ ב- 4,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 161 קמ"ש |
צריכת דלק - אמיתית: | 14 ק"מ לליטר |
כריות אוויר: | 7 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 359.5 ס"מ |
רוחב: | 159.5 ס"מ |
גובה: | 148.5 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 240.0 ס"מ |
נפח תא מטען: | 255 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ', חיבורי USB ו-AUX, בלוטות' תמיכה ב-Aplle CarPlay, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: בקרת אקלים, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום, מערכת מובילאיי. מחוץ לרכב: תאורת יום, פנסי ערפל קדמיים, שמשות אחוריות כהות, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"קיה פיקנטו"