- עיצוב מרשים
- גודל
- איכות
- תמורה לכסף
"הבחירה המועדפת לצרכן הלא מתוחכם"
עיצוב ותדמית: |
|
||
עיצוב מרשים, מכונית קטנה-גדולה. יש לקיה ריו נוכחות חסונה על הכביש. לטעמנו גרסת החמש דלתות יפה והרמונית יותר מגרסת הארבע דלתות. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מכונית גדולה ומרווחת - עם 404 ס"מ אורך ובסיס גלגלים של 258 ס"מ. אלה כבר לא נתונים של מכונית קטנה, אלא כמעט משפחתית. גם האבזור נהדר: גרסת EX של ריו כוללת פנסי LED, בקרת אקלים דיגיטלית, בלו-טות', חלון גג חשמלי, חישוקי אלומיניום (16 אינץ'!), קיפול חשמלי למראות, חיישני גשם, וזה לא הסוף. איכות הגימור מצוינת, נוחות הנסיעה טובה מאוד והמכונית משדרת תחושה מוצקה ונעימה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע ה-1.4 ליטר של הריו סדאן מייצר מספרים מרשימים - 109 כוחות סוס ו-14 קג"מ. אלא שהסוסים מתקזזים עם עודף המשקל של הריו - 1.27 טון, יש משפחתיות "אמיתיות" ששוקלות פחות - וגם התיבה האוטומטית גוזרת עמלה שמנה מהכוח. מי שיעדיף את ה-ריו בתיבה ידנית יזכה לרכב זריז יחסית וגם חסכוני - כ-15 ק"מ לליטר בפועל. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מכונית חסונה, מאובזרת, נאה מרווחת - אבל לא מלוטשת מבחינת מתלים ומנוע. בסך הכל התמורה לכסף טובה מאוד. |
איכות הגימור מצוינת. נוחות הנסיעה טובה מאוד. המכונית משדרת תחושה מוצקה ונעימה. מבחינת תמורה לכסף ריו מנצחת את המבחן הזה בהליכה
שם גרסה: | LX |
שנת מודל: | 2016 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 4 הילוכים |
מנוע: | בנזין, 4 בוכנות |
נפח: | 1,396 סמ"ק |
הספק מירבי: | 109 כ"ס ב-6,300 סל"ד |
מומנט מירבי: | 14 קג"מ ב- 4,200 סל"ד |
מהירות מירבית: | 170 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 13.2 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 15.8 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 404 ס"מ |
רוחב: | 172 ס"מ |
גובה: | 145 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 257 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,273 ק"ג |
מידות צמיגים: | 185/65/15 |
נפח תא מטען: | 288 ליטרים, בקיפול מושבים: 923 ליטרים |
מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, מחשב דרך . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"קיה ריו (2011-2017)"