רנו גרנד טור - חוות דעת

השורה התחתונה של יואב:

"פוספסה"

יואב קווה יואב קווה
 
רנו גרנד טור,
ציון מסכם (מתוך 5)
4.0

יתרונות
  • נוכחות
  • מרחב
  • תא מטען
  • מערוכת בטיחות מתקדמות בדגם עם מנוע 110 כ"ס
חסרונות
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
רנו גרנד טור
 
 

רנו גרנד טור - גליון ציונים:

עיצוב ותדמית:

one starone starone starone starzero star

הקווים מאוד דומים לאלה של אחותה הסדאנית, רנו גרנד קופה, ומלאי נוכחות. הצללית נאה מאוד ובולטת על הכביש. רנו פלואנס החלה בשינוי התדמית של רנו, אבל יש עוד עבודה.

נוחות ואבזור:

one starone starone starhalf starzero star

כמו תצורת הסדאן, גם גרסת הסטיישן מבוססת על פלטפורמת (CMF-CD) שמשרתת בין היתר את  ניסאן קשקאי ורנו קדג'אר, ומציעה ממדים מקובלים בקטגוריה. תא המטען גדול משמעותית מבעבר.

היא מגיעה בשתי רמות גימור, כשרמת 'לייף' הבסיסית מציעה מולטימדיה דמוי טאבלט שממוקם אנכית בגודל 10 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד, WAZE, ותמיכה מלאה בעברית, בנוסף נמצא בקרת אקלים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט ועוד. רמת הגימור הבכירה, ZEN SRF מוסיפה גג פנורמי חשמלי, בקרת האקלים הופכת מפוצלת ומקבלת גם יציאות מיזוג למושב האחורי, חיישני אורות וגשם, הנעה ללא מפתח, תאורת לד, חישוקים קלים.

כמו במקרה של אחותה הסדאנית, גם כאן יש סימן שאלה בנוגע לזכותה לציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNCAP. כי את הציון הושג כשהיא מצוידת במערכות בטיחות מקוריות של התרעת סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. בישראל היא מצוידת עם מערכת של מובילאיי שמציעה את אותן התרעות, אבל לא בטוח שמזכות את המכונית באותו ציון בטיחות.

במסגרת עדכון המנוע בדצמבר 2019, זכתה המכונית גם לאבזור בטיחות אקטיבי מקורי, ובהן: בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי ועוד. כעת היא זכאית ל-5 ציון המרבי במחני הריסוק. בנוסף מעתה יש רק רמת גימור אחת, 'זן' שכוללת מסך מולטימדיה קטן יותר בגודל 7 אינץ' והחישוקים הפכו לפלדה.

.

ביצועי מנוע וצריכת דלק:

one starone starone starone starzero star

גרסת הסטיישן מוצעת עם אותם מנועים כמו גרסת הסדאן: טורבו-בנזין 1.2 ליטר, 130 כ"ס ותיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים, וטורבו-דיזל, 1.5 ליטר, 110 כ"ס ותיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד עם 6 הילוכים.

במהלך 2018 הופסק שיווק גרסת הבנזין.

בדצמבר 2019 שודרג מנוע הדיזל. זהו אותו מנוע 1.5 ליטר שכעת מפיק 116 כ"ס וגם יותר מומנט, מהמנוע הקודם, וגם משודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמד. הביצועים טובים מבעבר.

תמורה לכסף:

one starone starone starone starzero star

המחיר דומה למתחרות, אבל לפחות בתחילת דרכה היא הוצעה ללא מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות כשלכל המתחרות יש. בהמשך המצב שופר, אבל מצב השוק השתנה וכעת יש מתחרות שמציעות הרבה יותר אבזור באותו מחיר. התמורה בינונית.

יואב, מה דעתך על רנו גרנד טור ?

בתחילת העשור דגמי הסטיישן היו בפריחה. מאז השוק נמצא בירידה בעיקר בגלל החלשות הליסינג, כך שמגאן גרנד טור מגיעה לסביבה דלילת מתחרים לעומת קודמתה. העיתוי, סוף 2018, גם היה נוח לאור החלפת חלק מהמתחרות (קיה, פורד, טויוטה), ורק חבל ששיווקה ללא מערכות בטיחות מקוריות בתחילת דרכה פגע בחבילה


רנו גרנד טור - מתחרות עיקריות:

פורד פוקוס אקטיב טורר
פורד פוקוס אקטיב טורר
יונדאי איוניק
יונדאי איוניק
קיה סיד SW
קיה סיד SW
טויוטה קורולה ספייס
טויוטה קורולה ספייס
סקודה אוקטביה ספייס
סקודה אוקטביה ספייס
חוות דעת אופל אסטרה סטיישן
חוות דעת אופל אסטרה סטיישן
פורד פוקוס טורר
פורד פוקוס טורר
שברולט קרוז סטיישן
שברולט קרוז סטיישן
יונדאי i30 סטיישן
יונדאי i30 סטיישן
 
 

רנו גרנד טור
הנתונים שצריך לדעת:

כללי:

שם גרסה: 1.5 ל' דיזל, אוטו, זן
מחיר: 136,990 שקל
שנת מודל: 2020
מס' דלתות: 5
מקומות ישיבה: 5

מנוע והילוכים:

הנעה: קדמית
תיבת הילוכים: אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים
מנוע: דיזל, 4 בוכנות
נפח: 1,461 סמ"ק
הספק מירבי: 116 כ"ס ב-3,750 סל"ד
מומנט מירבי: 26.5 קג"מ ב- 2,000 סל"ד

צריכת דלק וביצועים:

מהירות מירבית: 194 קמ"ש
תאוצה ל- 100 קמ"ש: 10.9 שניות
צריכת דלק - נתוני יצרן: 23.8 ק"מ לליטר
זיהום אויר:
 
 

בטיחות:

כריות אוויר: 6
בקרת יציבות אלקטרונית: יש
מבחן ריסוק:

מימדים:

אורך: 462.6 ס"מ
רוחב: 181.4 ס"מ
גובה: 145.7 ס"מ
בסיס גלגלים: 271.2 ס"מ
משקל עצמי: 1,473 ק"ג
מידות צמיגים: 205/55/16
נפח תא מטען: 580 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,695 ליטרים

אבזור כלול במחיר הרכב:

מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית R-Link2, עם מסך מגע 7 אינץ', ממשק תפעול בעברית, ניווט מובנה, חיבורי USB, AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס

בתוך הרכב: מסך צבעוני בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, כניסה והתנעה ללא מפתח, שקע 12V במושב האחורי, חיישני תאורה, חיישני גשם, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים

בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום, התרעת סטייה מנתיב, ניטור לחץ אוויר בצמיגים

מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה היקפיים, מסילות גג, ספויילר גג

.

0 תגובות ל"רנו גרנד טור"

                  
                                                                        

                    

                    

                    

                                          

                    

                                                      

                

                                                          

                                
                                                    
            
  השאירו תגובה:
     
   
     
   
     
   
  ברצוני להצטרף לניוזלטר.
קראתי ואני מסכים להוראות תקנון האתר
X

רוצה פרטים נוספים?

מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות

    שם*

    אימייל*

    טלפון*