- נוכחות
- מרחב
- תא מטען
עיצוב ותדמית: |
|
||
הקווים מאוד דומים לאלה של אחותה הסדאנית, רנו גרנד קופה, ומלאי נוכחות. הצללית נאה מאוד ובולטת על הכביש. רנו פלואנס החלה בשינוי התדמית של רנו, אבל יש עוד עבודה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
כמו תצורת הסדאן, גם גרסת הסטיישן מבוססת על פלטפורמת (CMF-CD) שמשרתת בין היתר את ניסאן קשקאי ורנו קדג'אר, ומציעה ממדים מקובלים בקטגוריה. תא המטען גדול משמעותית מבעבר. היא מגיעה בשתי רמות גימור, כשרמת 'לייף' הבסיסית מציעה מולטימדיה דמוי טאבלט שממוקם אנכית בגודל 10 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד, WAZE, ותמיכה מלאה בעברית, בנוסף נמצא בקרת אקלים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט ועוד. רמת הגימור הבכירה, ZEN SRF מוסיפה גג פנורמי חשמלי, בקרת האקלים הופכת מפוצלת ומקבלת גם יציאות מיזוג למושב האחורי, חיישני אורות וגשם, הנעה ללא מפתח, תאורת לד, חישוקים קלים. כמו במקרה של אחותה הסדאנית, גם כאן יש סימן שאלה בנוגע לזכותה לציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNCAP. כי את הציון הושג כשהיא מצוידת במערכות בטיחות מקוריות של התרעת סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. בישראל היא מצוידת עם מערכת של מובילאיי שמציעה את אותן התרעות, אבל לא בטוח שמזכות את המכונית באותו ציון בטיחות. במסגרת עדכון המנוע בדצמבר 2019, זכתה המכונית גם לאבזור בטיחות אקטיבי מקורי, ובהן: בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי ועוד. כעת היא זכאית ל-5 ציון המרבי במחני הריסוק. בנוסף מעתה יש רק רמת גימור אחת, 'זן' שכוללת מסך מולטימדיה קטן יותר בגודל 7 אינץ' והחישוקים הפכו לפלדה. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
גרסת הסטיישן מוצעת עם אותם מנועים כמו גרסת הסדאן: טורבו-בנזין 1.2 ליטר, 130 כ"ס ותיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים, וטורבו-דיזל, 1.5 ליטר, 110 כ"ס ותיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד עם 6 הילוכים. במהלך 2018 הופסק שיווק גרסת הבנזין. בדצמבר 2019 שודרג מנוע הדיזל. זהו אותו מנוע 1.5 ליטר שכעת מפיק 116 כ"ס וגם יותר מומנט, מהמנוע הקודם, וגם משודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמד. הביצועים טובים מבעבר. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
המחיר דומה למתחרות, אבל לפחות בתחילת דרכה היא הוצעה ללא מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות כשלכל המתחרות יש. בהמשך המצב שופר, אבל מצב השוק השתנה וכעת יש מתחרות שמציעות הרבה יותר אבזור באותו מחיר. התמורה בינונית. |
בתחילת העשור דגמי הסטיישן היו בפריחה. מאז השוק נמצא בירידה בעיקר בגלל החלשות הליסינג, כך שמגאן גרנד טור מגיעה לסביבה דלילת מתחרים לעומת קודמתה. העיתוי, סוף 2018, גם היה נוח לאור החלפת חלק מהמתחרות (קיה, פורד, טויוטה), ורק חבל ששיווקה ללא מערכות בטיחות מקוריות בתחילת דרכה פגע בחבילה
שם גרסה: | 1.5 ל' דיזל, אוטו, זן |
מחיר: | 136,990 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוט'-רובוטי מצמד כפול, 7 הילוכים |
מנוע: | דיזל, 4 בוכנות |
נפח: | 1,461 סמ"ק |
הספק מירבי: | 116 כ"ס ב-3,750 סל"ד |
מומנט מירבי: | 26.5 קג"מ ב- 2,000 סל"ד |
מהירות מירבית: | 194 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.9 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 23.8 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 462.6 ס"מ |
רוחב: | 181.4 ס"מ |
גובה: | 145.7 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 271.2 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,473 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/55/16 |
נפח תא מטען: | 580 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,695 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית R-Link2, עם מסך מגע 7 אינץ', ממשק תפעול בעברית, ניווט מובנה, חיבורי USB, AUX, דיבורית בלוטות', שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס בתוך הרכב: מסך צבעוני בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, כניסה והתנעה ללא מפתח, שקע 12V במושב האחורי, חיישני תאורה, חיישני גשם, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום, התרעת סטייה מנתיב, ניטור לחץ אוויר בצמיגים מחוץ לרכב: תאורת יום LED, פנסי ערפל קדמיים, חיישני חניה היקפיים, מסילות גג, ספויילר גג . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"רנו גרנד טור"