+ עיצוב
+ איכות נסיעה
+ תא מטען גדול יחסית
+ יכולת טעינה מרשת החשמל הביתית
+ עיצוב
+ איכות נסיעה
+ תא מטען גדול יחסית
+ יכולת טעינה מרשת החשמל הביתית
- גימור לא איכותי במיוחד
- יקרה
- טווח נסיעה מוגבל מדי
עיצוב ותדמית: |
|
||
חיצונית רנו זואי נראית די עגלגלה ונקייה. כלומר, היא מתפארת בחיטובי גוף נאים באזור קו המותניים, ויש לה יחידות תאורה מעויינות עגלגלות וחרטום חלק מאוד. אין כמעט פתחים, והמרווחים בין המשטחים מאוד קטנים ליצירת מראה מלוטש מאוד. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
עיצוב תא הנוסעים מנסה להיראות שיקי והייטקי כאחד, ושולטים בו גוונים בהירים וצגים דיגיטליים. עם זאת, רנו עשו מאמץ כדי שהרנו זואי תיראה כמו מכונית סופרמיני קונבנציונלית, ולא חלילה תיראה כמו חללית (ע"ע ב.מ.וו i3). כך למשל, רנו לא ויתרה על כמו ידית הילוכים (לזואי יש רק יחס העברה אחד ובודד). |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
לרנו זואי יש מנוע חשמלי מקורי של רנו בעל הספק של 88 כ"ס ומומנט בשרני למדיי של 22.4 קג"מ (כמו לכמה מתחרות עם מנועי הטורבו), שזמין מ-250 סל"ד. לזואי יש תיבת הילוכים עם יחס העברה אחד. האצה מ- ל-100 קמ"ש אורכת 13.5 שניות לא קצרות והמהירות המרבית מוגבלת ל-135 קמ"ש בלבד. |
|||
התנהגות כביש: |
|
||
לרנו זואי צמיגים חסכוניים על חישוקים גדולים וקלים. השלדה קשיחה ומרכז הכובד נמוך במיוחד הודות לסוללות. בפועל תקבלו רכב בטוח ללא דרמות. אך אם תלחצו אותה לפינה, בקרת היציבות והצמיגים ייכנעו בתת היגוי קל ונשלט. זה יהפוך באחת לזריקת זנב חיננית, אם תרפו מהדוושה בפתאומיות. ההגה יחסית ישיר ומדויק, אך טיפה מלאכותי בתחושה. הבלמים עוצרים היטב, אך לא לינאריים בפעולתם. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
רנו זואי איננה מכונית זולה. תמורת 131,900 שקלים תקבלו אותה עם סוללה ועם עמדת טעינה בבית. שעת טעינה אחת, בעלות של 7 שקלים בלבד, תמלא 80 אחוזים מהסוללה, לכדי טווח מוערך של כ-100 ק"מ לפחות. קשה למצוא היום אוטו שייתן לכם 100 ק"מ תמורת 7 שקלים. מצד שני גם קשה למצוא אנשים שישלמו מחיר של משפחתית על מכונית קטנה עם טווח נסיעה מוגבל. |
רנו זואי היא מכונית סופרמיני כל חשמלית המבוססת על פלטפורמת רנו קליאו. אין לה מאריך טווח, והיא לא היברידית כלל. הדגם הוצג במקור ב-2012, אך ב-2016 עבר עדכון נוסף, הכולל הגדלת טווח הנסיעה של הסוללה לכדי 400 ק"מ (בתנאים אופטימליים בגרסת הסוללה הבכירה). כיום זאת המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בצרפת. עם זאת לישראל מגיעה המכונית רק בגרסת הטווח המקוצר עם 240 ק"מ בין טעינות.
במחיר של 131,990 שקלים היא איננה זולה, ומתומחרת בגזרת המשפחתיות הקומפקטיות, הג'יפונים והסופרמיני היוקרתיות יותר.
שם גרסה: | INTENSE |
מחיר: | 131,990 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
מנוע: | חשמלי |
הספק מירבי: | 88 כ"ס ב-3,000-11,300 סל"ד |
מומנט מירבי: | 22.4 קג"מ ב- 250-2,500 סל"ד |
מהירות מירבית: | 135 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 13.5 שניות |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 4 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 408.5 ס"מ |
רוחב: | 173.0 ס"מ |
גובה: | 156.2 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 258.8 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,546 ק"ג |
מידות צמיגים: | 195/55/16 |
נפח תא מטען: | 338 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,225 ליטרים |
בטיחות: מצלמת רוורס, חיישני רוורס, התראת פגיעה בהולכי רגל, בקרת זינוק בעליה, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 7 אינץ' עם ניווט (באנגלית), חיבורי USB ו-AUX, בלוטות, שליטה מגלגל ההגה, 6 רמקולים בתוך הרכב: מחשב דרך עם מד טעינה, בקרת זמן טעינה (עם אפשרות לקביעת זמן הטעינה), לוח מחוונים דיגיטלי, כבל טעינה ארוך, בקרת אקלים, מפתח חכם, חיישני אורות וגשם מחוץ לרכב: תאורת יום LED, מראות צד עם הפשרת אדים בגימור שחור מבריק ותאורת איתות מובנית, חישוקי סגסוגת קלה 16 אינץ' . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"רנו זואי"