- עיצוב
- אבזור
- מרחב
עיצוב ותדמית: |
|
||
אין זכר לקוליאוס היוצא ואולי כך עדיף. כי קוליאוס הקודם נראה מעט אנמי. קוליאוס הזה, דור שני לדגם, מציג את שפת העיצוב החדשה והעדכנית של רנו, ונראה הרבה יותר חסון ובריון מקודמו, וטוב מאוד לכשעצמו. הדגם הזה הוא גם אחרי מתיחת פנים שעוד הוסיפה נוכחות בעיקר לחרטום ועוד אבזור לתא הנוסעים. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הוא חולק את פלטפורמת CMF-C/D עם דגמים אחרים לברית רנו-ניסאן, כמו רנו קדג'אר, ניסאן קשקאי, ניסאן איקסטרייל ואחרים. הוא מציע מידות גדולות מקודמו ונדיבות יחסית לסגמנט. אבל להבדיל מאיקסטרייל למשל, אין אופציה ל-7 מושבים. מוצע בישראל ברמת גימור אחת שכוללת חלון גג, מולטימדיה עם צג 7 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, מפתח חכם, וגם מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות. ביוני 2020 הצטרפה רמת הגימור 'אינשיאל פריז' – הרמה המהודרת ביותר לדגם. זו כוללת מערכת מולטימדיה משודרגת של BOSE עם 13 רמקולים ומסך צג אנכי גדול יותר (8.7 אינץ'), מושבים קדמיים עם תפעול חשמלי, אוורור ועיסוי, ריפודי עור, תאורת אווירה, חנייה אוטומטית, תאורת לד היקפית, שמשות כהות, תפעול חשמלי לדלת תא המטען וחישוקי 19 אינץ'. בתחום הבטיחות מתווספת תאורה אדפטיבית. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
יש רק יחידת כוח אחת בישראל: טורבו-דיזל, 1.75 ליטר, 150 כ"ס ותיבה רציפה עם תפעול ידני של 7 הילוכים והנעה קדמית. זו יחידת כוח שנוספה אחרי מתיחת הפנים וגם משרת דגמים אחרים בישראל כמו ניסאן איקסטרייל. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
עם הנעה קדמית ומרווח גחון שהוא רק מעט גבוה יותר מהסביר (190 מ"מ), לא תגיעו רחוק. עדיף שתישארו איתו על הכביש ומקסימום רדו לשביל. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הוא מהבודדים בסגמנט עם מנוע דיזל, וגם מגיע מאובזר למדי. המחיר דומה למתחרים שהקלף העיקרי הוא ממדים גדולים מעט יותר. התמורה טובה. |
הדור הקודם של קוליאוס הצליח במיוחד בסין. אז רנו חישבה מסלול מחדש, הגדילה את הדגם ומיצבה אותו גבוה יותר בהיררכיה המשפחתית כדי שבעיקר הסינים יאהבו אותו עוד יותר. בינתיים רנו הושיבה את קדג'אר במשבצת של קוליאוס הקודם ובכך העשירה את היצע הדגמים בסגמנט המבוקש ביותר בעולם.
זהו הדור השני לקוליאוס שהוצג בעולם ב-2016 ועבר מתיחת פנים ב-2019. לישראל הדור השני הגיע לראשונה בינואר 2020 ואחרי מתיחת הפנים.
שם גרסה: | 1.75 ל' דיזל, אוטו, אינטנס |
מחיר: | 164,990 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית - רציפה, 7 הילוכים |
מנוע: | דיזל - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,749 סמ"ק |
הספק מירבי: | 150 כ"ס ב-3,500 סל"ד |
מומנט מירבי: | 34.7 קג"מ ב- 1,750 סל"ד |
מהירות מירבית: | 190 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 11.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 18.2 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 15.0 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 467.2 ס"מ |
רוחב: | 184.3 ס"מ |
גובה: | 166.7 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 270.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,758 ק"ג |
מידות צמיגים: | 225/60/18 |
נפח תא מטען: | 579 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,795 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם תפעול בעברית, מסך מגע 7 אינץ', Apple Carplay, AndroidAuto, דיבורית בלוטות', חיבור USB, כניסת AUX, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך הרכב: לוח מחוונים מוקרן בחלקו (7 אנץ') בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, בקרת שיוט ומגביל מהירות, מפתח חכם לכניסה והתנעה, גלגל הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חיישני אורות וגשם. בטיחות: התרעת התנגשות קדמית עם בלימה אוטונומית בחירום (כולל זיהוי הולכי רגל), התרעת סטייה מנתיב, ניטור "שטח מת", ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום לד, פנסי ערפל קדמיים עוקבי פניה, מראות צד מתקפלות חשמלית, שמשות אחוריות כהות, מצלמת רוורס, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"רנו קוליאוס"