- מרחב
- יותר אבזור
- הופעה
- מחיר אטרקטיבי יותר
"רכב נמרץ ויעיל לעיר, וחזק ובוגר מחוצה לה"
עיצוב ותדמית: |
|
||
מדובר במתיחת פנים לדגם שהוצג כבר ב-2013, שכללה עדכון עיצוב החזית בנוסח החדש, כפי שהוא מובא בדגמי שברולט קרוז החדשים, כמו גם בשברולט ספארק החדשה. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרחב פנים - מרווחת לארבעה מבוגרים. נוחות נסיעה - טובה. אלא אם כן ממש לוחצים עליה ואז מגלים שכיול המתלים לא מושלם. בנסיעה מחוץ לעיר, הרכב מרגיש בוגר, מוצק, חסון ומרגיע. |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
בשלב זה טראקס מוצע עם מנוע ה-1.4 טורבו המוכר טרם מתיחת הפנים. מנוע הטורבו מצליח להשיג ביצועים טובים מבחינת מהירות, תאוצה וזריזות על הכביש. צריכת הדלק, בהשוואה למתחרים, איננה חסכונית. שברולט טראקס, צריכת דלק אמיתית: 11-12 ק"מ לליטר. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
שברולט טראקס רק נראה כמו רכב שטח. הוא משווק בארץ בהנעה קדמית בלבד ומתאים, כמו ניסאן גו'ק ורנו קפצ'ור, לדרכי עפר כבושות בלבד. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
מאובזר יותר מבעבר, ועם עיצוב רענן יותר. המנוע לא חסכוני בדלק, אך חזק רוב הזמן. הכי חשוב זאת הוזלה מהותית במחיר הרכישה, שורה תחתונה - יש תמורה. |
מדובר במתיחת פנים חזיתית בעיקר לדגם מהשנים 2013-2016.
בהשוואה לרנו קפצ'ור, פיז'ו 2008 ובוודאי ניסא ג'וק - שברולט טראקס מציע יותר גודל ונוכחות. מדובר בקרוסאובר גבוה יחסית ומרשים עם עיצוב נהדר ואבזור נדיב.
שם גרסה: | 1.4 ל' טורבו, אוטו, לקשרי |
מחיר: | 133,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,364 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-4,900 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.4 קג"מ ב- 1,850 סל"ד |
מהירות מירבית: | 191 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 9.8 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14 ק"מ לליטר |
צריכת דלק - אמיתית: | 12 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
אורך: | 425.7 ס"מ |
רוחב: | 177.6 ס"מ |
גובה: | 167.4 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 255.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,334 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/70/16 |
נפח תא מטען: | 356 ליטרים, בקיפול מושבים: 785 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית MyLink עם מסך מגע 7 אינץ', 6 רמקולים, תמיכה ב-Android CarPlay ו- Apple CarPlay, שליטה מההגה, חיבור USB , דיבורית בלוטות' בטיחות: התרעת רכב בשטח מת, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת מובילאיי. בתוך הרכב: מחשב דרך, בקרת שיוט, מפתח חכם לפתיחה ותנעה, גלגל הגה מצופה עור, דיפון וריפוד דמוי עור לדשבורד, מצלמת רוורס. מחוץ לרכב: חלון גג, תאורת יום LED משולבת בפנסים ראשיים, גימורי כרום בתחתית חלונות הצד, חישוקים קלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"שברולט טראקס"