- עיצוב
- מרחב פנים
עיצוב ותדמית: |
|
||
מכובדת, סולידית, מרשימה. אבל לא מובילה תדמיתית. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
מרווחת. אבל בנסיעה מהירה בכביש משובש היא קופצנית ולא נוחה. מנוע רועש. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
מנוע בנזין 1.8 ליטר סביר לגמרי שמשודך לתיבה אוטומטית מודרנית בת 6 הילוכים. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הכי משכנעת במשפחת הקרוז. |
שם גרסה: | LT Platinum |
מחיר: | 133,900 שקל |
שנת מודל: | 2018 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, 6 הילוכים |
מנוע: | בנזין - טורבו, 4 בוכנות |
נפח: | 1,364 סמ"ק |
הספק מירבי: | 140 כ"ס ב-4,900 סל"ד |
מומנט מירבי: | 20.4 קג"מ ב- 1,850 סל"ד |
מהירות מירבית: | 204 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 10.4 שניות |
צריכת דלק - נתוני יצרן: | 14.2 ק"מ לליטר |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 468 ס"מ |
רוחב: | 180 ס"מ |
גובה: | 148 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 268.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,475 ק"ג |
מידות צמיגים: | 205/60/16 |
נפח תא מטען: | 500 ליטרים |
חישוקים קלים, בקרת שיוט, מחשב דרך, מערכת מולטימדיה, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, בקרת אקלים . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
0 תגובות ל"שברולט קרוז סטיישן"