- מרחב פנימי
- אבזור
- אחריות מורחבת ל-5 שנים
עיצוב ותדמית: |
|
||
הוא נראה טוב. המקטרגים יאמרו שהוא שואב אלמנטים ממתחרים שונים, אבל מה זה משנה, התוצאה מאוד מוצלחת ובעלת נוכחות. וזה בדיוק מה שכולם מחפשים. מבחינת MG, חשמל, היא עוד תצורת הנעה. ולכן עיצוב הגרסה החשמלית זהה לבנזין. |
|||
נוחות ואבזור: |
|
||
הממדים גדולים, כך שתא הנוסעים וגם תא המטען מרווחים יחסית למתחרים. הוא מוצע בשתי רמות גימור: 'נט' ו'נט אפ', כשברמת הגימור הגבוהה יותר, האבזור בהחלט עשיר. לעת עתה ZS בגרסת הבנזין לא מיוצר עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, וזכאי ל-3 כוכבי בטיחות של ארגון EuroNCAP. הגרסה החשמלית הגיעה בינואר 2020 וגם מציעה שתי רמות גימור ואבזור כמעט זהה פרט להבדל מהותי אחד: יש מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. גרסה זו קיבלה 5 כוכבי בטיחות מארגון EuroNCAP. . |
|||
ביצועי מנוע וצריכת דלק: |
|
||
המנוע: טורבו-בנזין, 1.0 ליטר, 3 צילינדרים, 111 כ"ס תוצרת GM. תיבת ההילוכים: אוטומטית 6 הילוכים תוצרת איסין היפנית. על הנייר השילוב ביניהם מפיק ביצועים טובים. לדגם החשמלי מנוע ZS מפיק 143 כ"ס שמפיק ביצועים זריזים למדי. מצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 45.6 קילוואט-שעה, מספיקים טווח נסיעה של 263 ק"מ (בתקן WLTP המחמיר). זמן הטעינה עומד על 7 שעות משקע רגיל (AC) וכחצי שעה מעמדה ייעודית בטעינה מהירה (DC) ל-80% קיבולת מצברים. |
|||
יכולת שטח: |
|
||
הוא אולי נראה כמו רכב פנאי אבל אין הנעה כפולה. |
|||
תמורה לכסף: |
|
||
הוא נראה טוב, מציע מנוע מודרני, מסמן "וי" על המון פרטי אבזור, ואורז את הכל עם אחריות מורחבת ל-5 שנים. החיסרון המהותי היחיד הוא חוסר במערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. ZS החשמלי כבר מגיע עם ציון בטיחות מצוין, ומוצע במחיר נמוך משמעותי ממתחריו החשמליים היחידים בישראל: ניסאן ליף ויונדאי איוניק. התמורה מצוינת. רק צריך לקחת בחשבון את טווח הנסיעה. ליום-יום הוא בהחלט מספיק. את ביקור הדודה בעפולה צריך לתכנן: או להטעין אצלה אם יש אפשרות, או להטעין בדרך בפריסה שהולכת ומתרחבת. |
ZS מסמל התחדשות בכל כך הרבה מובנים: הוא קרוסאובר ראשון לחברת MG, קרוסאובר ראשון לחברת האם הסינית 'סאיק', ישראל היא המדינה הראשונה שבה משווק הדגם עם הגה בצד שמאל (לפני כן שווק רק בסין ואח"כ בבריטניה), ומעל הכל – זהו דגם ראשון מיני רבים, איתו תנסה MG לחדור לשווקי מערב אירופה.
לקראת תחילת שיווק בינואר 2020, ועם השלמת התקינה האירופאית, הוא גם הגיע בתצורה חשמלית. בכך הוא הפך לרכב סיני חשמלי ראשון שמיובא לישראל.
שם גרסה: | חשמלי אוטו', נט-S |
מחיר: | 138,888 שקל |
שנת מודל: | 2020 |
מס' דלתות: | 5 |
מקומות ישיבה: | 5 |
הנעה: | קדמית |
תיבת הילוכים: | אוטומטית, הילוכים |
מנוע: | חשמלי |
הספק הנעה חשמלית קדמית: | 141 כ"ס |
מומנט הנעה חשמלית קדמית: | 35.7 קג"מ |
מהירות מירבית: | 140 קמ"ש |
תאוצה ל- 100 קמ"ש: | 8.2 שניות |
זיהום אויר: |
כריות אוויר: | 6 |
בקרת יציבות אלקטרונית: | יש |
מבחן ריסוק: |
![]() |
אורך: | 431.4 ס"מ |
רוחב: | 180.9 ס"מ |
גובה: | 163.8 ס"מ |
בסיס גלגלים: | 258.5 ס"מ |
משקל עצמי: | 1,534 ק"ג |
מידות צמיגים: | 215/50/17 |
נפח תא מטען: | 448 ליטרים, בקיפול מושבים: 1,375 ליטרים |
מולטימדיה: מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', Appel Car Play, בלוטות', 2 שקעי USB, שליטה מגלגל ההגה, מצלמת רוורס. בתוך רכב: בקרת שיוט, גלגל הגה מצופה עור, חיישני תאורה, מצלמת רוורס. בטיחות: התרעת התנגשות, בלימה אוטונומית בחירום (עד 150 קמ"ש כולל זיהוי הולכי עד 64 קמ"ש), התרעת סטייה מנתיב עם תיקון, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, תאורה אדפטיבית (מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים לרגילים), ניטור לחץ אוויר בצמיגים. מחוץ לרכב: תאורת יום (לד), מראות חיצוניות חשמליות עם הפשרת אדים, חיישני חניה אחוריים, מסילות גג, חישוקים קלים. . |
מלאו את הפרטים הבאים ונחזור אליכם בשיא המהירות
שם*
אימייל*
טלפון*
0 תגובות ל"MG ZS"